مصاحبه آرشیو خبر ها
اصلا نمی فهمم چطور می توانید از ماریو انتقاد کنید ، دنیله باید گستاخ تر باشد [بخش دوم]

اصلا نمی فهمم چطور می توانید از ماریو انتقاد کنید ، دنیله باید گستاخ تر باشد [بخش دوم]

مکس آلگری در ادامه ی مصاحبه ی مفصلش به تکذیب شایعه ی انتقالش به رئال مادرید پرداخت و همچنین در مورد بازیکنان حال حاضرش و نیز توتی صحبت کرد:

 

رئال مادرید و پاریس سن ژرمن؟ برای یک ماه و نیم می گفتند من دارم انگلیسی یاد می گیرم، حالا ناگهان لابد می گویید که دارم اسپانیایی و فرانسوی می آموزم، چطور می توانم؟ من اصلا مدرسه نرفته ام. وقتی زمانش برسد، دوست خواهم داشت که خودم را با فرهنگ های مختلف فوتبالی آشنا کنم، کاری که کارلو آنچلوتی کرد، اما در حال حاضر در یوونتوس خوشحالم. چلسی؟ آنتونیو کونته مطمئنا در چلسی خوب عمل خواهد کرد. تیم ملی؟ دوست دارم در انتهای دوران حرفه ایم با تیم ملی کار کنم اما فکر می کنم هنوز برای اینکار جوان هستم.

 

آلگری افزود :

 

بهترین بازیکنی که کنارش کار کرده ام؟ دیدن بوفون در تمرینات یک نعمت و مایه ی خوشبختی است، او آرامش یک قهرمان بزرگ را دارد. ابراهیمویچ، رونالدینیو و کاسانو هم بودند، که زیاد نمی دویدند و اما در پاس دادن استثنایی بودند. نستا علی رغم اینکه 13 بار تحت عمل جراحی قرار گرفت، خارق العاده بود و بعدش تیاگو سیلوا، اگه چه که نهایتا تا آخر راه پیش نرفت. فکر می کنم رومانیولی می تواند جای پای نستا قدم بگذارد، او و روگانی آینده ی دفاع تیم ملی ایتالیا هستند. ازیکنان دیگری که مرا تحت تاثیر قرار می دهند شامل میسیرولی ساسولو می شود که خیلی پیشرفته کرده است و البته ما جوانان دیگری هم داریم مثل برناردسکی و سنسی. گاهی می شنوم که مردم می گویند ما هیچ استعدادی در ایتالیا نداریم، اما من می گویم ما نباید هر چه که داریم به دریا پرتاب کنیم.

 

او سپس در مورد چند تن از شاگردان فعلیش سخن گفت:

 

گاهی وقت ها اصلا نمی فهمم چطور می توانید از کسی مانند ماریو انتقاد کنید، او هرجا رفته عالی بوده است. بازیکنانی که کنار او بازی می کنند هم خوب کار می کنند، او از لحاظ تکنیکی عالی است و تیم را رو به جلو رهبری می کند. موراتا بازیکن فوق العاده ایست، او به خاطر مسئولیت های بزرگتری که در خط حمله داشت اذیت شد. به این خاطر که امسال به جز مانژوکیچ همه ی مهاجمان جوان بوده اند. فصل قبل، اگرچه که خرید فوق العاده بود، اما هنوز یک بازیکن رئال مادرید به شمار می رفت. آیا در استورارو گتوزو را می بینم؟ بله، اما استورارو هنوز ثبات نداشته و باید از نقاط قوتش بیشتر آگاه شود. از لحاظ دوندگی و زودجوش بودن می تواند شبیه رینو شود. اما و یک روند منحصر به فرد داشت، او در آخرین سالهای دوران حرفه ایش هم برای بهتر شدن تلاش می کرد.

 

مکس ادامه داد:

 

 آیا این دوران طلایی جیجی است؟ دوران طلایی جیجی 20 سال طول کشیده است. دوناروما می تواند دوران حرفه ای فوق العاده ای داشته باشد. درست است که بازی کردن برای میلان ساده نیست، اما پیروی کردن از مسیر بوفون چیزی دیگری است. روگانی؟ با بارزالی، بونوچی و کیه لینی کم بازی می کند؟ تازه کاسرس هم هست که بازیکن اساسی برای ماست. با این همه هر کسی زمان پیشرفت مخصوص به خودش را دارد، این مدت برای روگانی بیشتر از بقیه ی بازیکنان جوان طول می کشد. او باید گستاخ تر باشد. هرنانس؟ او خصوصیات مفیدی دارد که در جلوی دفاع بازی کند، او به این پست منتقل شده و جای پیشرفت فراوانی دارد، او همچنین می تواند در خط هافبک کنار خدیرا و یا در حالیکه مارکیزیو هافبک باکس باشد به عنوان رجیستا بازی کند. کوادرادو؟ او از لحاظ تاکتیکی منظم تر شده است و یا اینطور بگویم که شهری شده است (می خندد) و خیلی پیشرفت کرده است. پوگبا مقداری پیشرفت کرده است، اما هنوز باید بازیش را بهتر کند، همه می گویند او فوق العاده است و با اینکار فقط او را خودخواه می کنند، که با توجه به اینکه تنها 23 سال دارد قابل فهم است.

 

او سپس توضیحاتی در مورد علت مصدومیت های بی شمار بازیکنان در این فصل داد:

 

دلیلش ساده است، من به آنها یک هفته استراحت بیشتر دادم، به خاطر فصل فوق العاده و ما تاوانش را پس دادیم و نتوانستیم آماده سازی را به طور کامل انجام دهیم.

 

مقایسه ی بین آنیلی و برلوسکونی؟

 

با آندره آ‌ هرگز در مورد فوتبال صحبت نمی کنیم، اما برلوسکونی این کار را دوست داشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: